درباره ما

درود به شما عزیزان

بنده علیزاده هستم با صد سال تجربه کاری

حالا شاید برات سوال بشه مگه من چند سالمه؟

بله، درسته تجربه پدر بنده و خودم.
من دوران کودکی را کنار پدرم مشغول بازی کردن با چرخ خیاطی بودم و تصمیم گرفتم رشته تحصیلیم را وارد هنرستان بشم که توانستم در زمینه جامدات تحصیلاتم را به اتمام برسانم و تاکنون که پدرم شصت سال مشغول کار تعمیرات چرخ خیاطی می باشد، من هم با عشق توانستم به یاری خدا چهل سال در زمینه مربی گری، خرید، فروش با کارت بازرگانی از اتاق اصناف با نازل ترین قیمت به دست شما عزیزان توانسته ام رضایت تک تک شما را جلب نمایم.

در زمینه تعمیرات چرخ خیاطی با صد سال تجربه معایب چرخ خیاطی را بر طرف کرده و علت خراب شدن چرخ خیاطی را به صورت آموزش حضوری یا در فضای مجازی با عشق انجام دهم.

در ضمن در مجموعه بزرگ چرخ خیاطی علیزاده جهت خرید هرگونه محصولات چرخ خیاطی یا خیاطی با مدیریت خود بنده توانسته ام پنج سال ضمانت خدمات و دوسال ضمانت قطعات را به شما عزیزان اراِئه دهم.یاد آوری کنم به شما عزیزان کلیه اجناس یا محصولات، بعد از خرید، رایگان به سراسر کشور ارسال میگردد.

درباره ما

خدمات ما

خرید و فروش با ضمانت پنج سال خدمات و دوسال قطعات
تعمیرات با یکسال گارانتی در مجموعه بزرگ چرخ خیاطی علیزاده انجام میگردد
تمام محصولات برند های (ً ژاپنی ، آلمانی ، سوئدی ، چینی و ایرانی )
پس از خرید از مجموعه بزرگ چرخ خیاطی علیزاده کلیه محصولات به سراسر کشور رایگان ارسال میگردد.
مجموعه بزرگ چرخ خیاطی علیزاده تصمیم دارد توسط استاد علیزاده عزیزانی که در نقاط کشور علاقه تعمیرات چرخ خیاطی دارند به صورت مجازی آموزش تعمیرات چرخ خیاطی را انجام دهد تا بتوانیم در شهر های مختلف نماینده انحصاری در زمینه چرخ خیاطی فراهم نماید.
99

رضایت مشتریان از خدمات

99

رضایت هنرجویان از دوره آموزش

95

ورود دانش آموختگان به بازار

95

سابقه ماندن دانش آموختگان در صنعت پس از چند سال

خانهفروشگاهنصب اپتماس با ما